poniedziałek, 25 czerwca 2012

Dog Days Are Over


Ostatnio spędzałam lovely czas w gronie przyjaciół. Czasami tak niewiele potrzeba człowiekowi do szczęścia. Wiem, że na niektórych z tych zdjęć moja mina mówi: miałam ciężki weekend, ale chyba każdy w poniedziałek przez to przechodzi. Tym bardziej, że byłam wczoraj na dniach Bełchatowa z ekipą, poznałam świetnych ludzi, z tego miejsca pozdrawiam Was :* :D i cóż.. czego chcieć więcej? Może żeby każdy poniedziałek był dla nas łatwiejszy ;p 


Today wearing:
shirt - from attic
leather vest - from attic
shorts - Deep
shoes - Ryłko
sunglasses - New Yorker

***


xoxo
Iza

9 komentarzy:

  1. Świetne połączenie jeansowej koszuli ze skorzaną kamizalką;) A włosy to Ty masz niesamowite;)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde bardzo ladnie, ciekawie :) pozdrawiam (fiona)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, koleżanka praktycznie z mojej rodzinnej miejscowości:)
    dodaje do obserwowanych, za to ze masz swój własny styl, i zapraszam do mnie. Powodzenia.

    www.natalia-szymurska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o prosze, miło mi :D dzięki i również życzę powodzenia! :*

      Usuń
  4. najlepszy post!

    OdpowiedzUsuń